KALDEWEI op de ISH: thema's die de branche beïnvloeden

Met een volledig nieuw beursstandconcept presenteert KALDEWEI van 11 tot en met 15 maart zich sterker dan ooit tevoren op de ISH als drijvende kracht van de branche: op 750 m² toont de premiumbadkamerfabrikant in vijf themawerelden zijn competentie op het gebied van design en functionaliteit met internationale referenties, flexibele oplossingen en actuele trends. Te zien zijn onder andere: badkameroplossingen in exclusieve kleurschakeringen, revolutionaire doucheconcepten en nieuwe montage- en afvoeroplossingen. Bezoekers kunnen zich bovendien laten overtuigen door de veelvoud aan digitale services. KALDEWEI presenteert in het communicatieve hart van de beursstand onder andere een nieuwe app waarmee onze vakpartners nog beter met ons verbonden zijn en wij hen nog beter kunnen ondersteunen.

KALDEWEI-forum: voortreffelijkheid verdient een bijzondere bühne
Professionele bezoekers van de vakbeurs beleven van heel dichtbij hoe KALDEWEI met zijn badkameroplossingen branchetrends zet, de eisen verhoogt en unieke oplossingen voor badkamers van ieder formaat creëert. Voor de interactieve merkbeleving zorgt de standarchitectuur die werd ontwikkeld in navolging van de karakteristieke architectuur van de Elbphilharmonie, die in vijf themawerelden wordt onderverdeeld. De kern wordt gevormd door het forum met een reusachtige kogel die de bezoekers een multisensorische show biedt. Lessenaars en zittribunes rondom nodigen uit tot een persoonlijke dialoog. Met behulp van digitale zuilen en tablets kunnen professionals het grote aanbod van digitale mogelijkheden proberen, waaronder een nieuwe app. „Het nieuwe KALDEWEI-forum reflecteert niet alleen onze kerncompetentie om met individuele oplossingen op maat uit superieur geëmailleerd staal een badkamerinrichting op het hoogste niveau mogelijk te maken“, aldus Arndt Papenfuß, Directeur Marketing bij KALDEWEI. „De constructie en vormgevingselementen van het nieuwe forum visualiseren ook toonaangevende thema's van onze onderneming en plaatsen, net als bij onze productontwikkeling, onze klanten met hun ideeën en wensen actief in het middelpunt.“

Digitale features voor vakpartners
Als digitale innovator in het sanitairwezen ondersteunt KALDEWEI zijn partners al vele jaren met tal van onlineservices, zoals de productconfigurator, een interactieve ontwerphulp of, als überhaupt één van de eerste sanitairfabrikanten, met BIM-gegevens, de nieuwe standaard voor projectplanning, -coördinatie en kostencontrole in de bouw. Op de ISH presenteert KALDEWEI een nieuwe app waarin alle services zijn gebundeld. Met de app zijn badkamerontwerpers en SHK-professionals op de bouwplaats nog sneller met KALDEWEI verbonden en kunnen ze zo nog eenvoudiger gebruikmaken van de digitale tools van de premiumbadkamerfabrikant voor het plannen, installeren en monteren van de KALDEWEI-badkameroplossingen.

Wereldwijde partner: KALDEWEI Iconic Bathroom Solutions
Aan de hand van internationale referenties en flexibele oplossingen voor verschillende markten wereldwijd onderstreept KALDEWEI op de ISH 2019 zijn competentie als wereldwijde partner voor Iconic Bathroom Solutions. In de andere toegankelijke forumgedeelten worden bovendien ondernemingsthema's zoals duurzaamheid, als belangrijk onderdeel van de vanzelfsprekendheden van KALDEWEI en de superioriteit van het superieur geëmailleerd KALDEWEI staal gepresenteerd.

Systeemcompetentie: toonaangevende doucheoplossingen
Als expert voor gelijkvloerse douchevlakken presenteert KALDEWEI op de ISH bovendien nieuwe mogelijkheden voor de individualisering van zijn unieke doucheconcept Nexys. Hierin worden de voordelen van een naadloos geëmailleerd douchevlak vakkundig gecombineerd met het design van een doorbetegeld douchegedeelte met douchegoot. In een nauwe samenwerking met professionals heeft KALDEWEI bovendien zijn bewezen montagesystemen door nieuwe inbouw- en afvoeroplossingen uitgebreid, voor een nog eenvoudigere, vlakkere en flexibele installatie van gelijkvloerse douches.

Exclusieve kleurschakeringen in de badkamer: de mooiste combinatie van vorm en kleur
KALDEWEI toont daarnaast een nieuwe dimensie in badkamerdesign met de elegante matte schakeringen van de Coordinated Colours Collection. In de badkamer is iedere afwijking van het klassieke wit een verrijking en onmiskenbaar een uitdrukking van persoonlijkheid. De exclusieve kleurenwereld die door de premiumbadkamerfabrikant onlangs werd toegevoegd aan het wastafelsegment zorgt dankzij de integratieve en expressieve kracht van de kleuren voor nog sfeervollere en individuele ruimteconcepten dan ooit tevoren. Professionele beursbezoekers kunnen zich laten overtuigen hoe kleurrijke badkameroplossingen - van het revolutionaire douchevlak Nexsys tot de wastafelschalen uit de Miena-serie - elegant in het designconcept van moderne badkamers kunnen worden geïntegreerd of hoogwaardige visuele highlights kunnen creëren.

Bezoekers zijn van harte welkom bij de KALDEWEI-stand D 79 in hal 3.1.

docx  |  135 KB
DIN A4

Met een nieuw standconcept presenteert KALDEWEI van 11 tot en met 15 maart zich sterker dan ooit tevoren op de ISH als drijvende kracht van de branche: op 750 m² toont de premiumbadkamerfabrikant onder een dak dat werd ontworpen in navolging van de karakteristieke architectuur van de Elbphilharmonie, waarin KALDEWEI met zijn ligbaden is vertegenwoordigd, thema's die de branche beïnvloeden in vijf interactieve belevingswerelden.

Source: KALDEWEI/SCHMIDHUBER  |  1_KALDEWEI_ISH2019.jpg

DIN A4

Als expert voor gelijkvloerse douchevlakken presenteert KALDEWEI op de ISH bovendien nieuwe mogelijkheden voor de individualisering van zijn unieke doucheconcept Nexsys.

Source: © KALDEWEI  |  2_KALDEWEI_Nexsys.jpg