(NL)
Pers
Actueel
Detail
KALDEWEI op de ISH 2019

KALDEWEI op de ISH 2019

KALDEWEI, Ahlen, maart 2019. – Van 11 tot 15 maart heet KALDEWEI zijn partners van over de hele wereld welkom op de ISH in Frankfurt. Dit jaar maakt de nieuwe beursstand nog meer indruk door de dynamische vormgeving die doet denken aan de golvende architectuur van de Hamburger Elbphilharmonie. Het concept dompelt de bezoekers onder in vijf verschillende themawerelden. Deze themawerelden komen samen in het centrum van de beursstand, het KALDEWEI Forum en monden uit in een multisensorische digitale beleveniswereld. Met de vijf thema’s presenteert KALDEWEI zich als drijvende kracht in de branche op het gebied van digitalisering, duurzaamheid, moderne badkameroplossingen, materiaal en voor internationale partnerschappen, met name in de internationale projectontwikkeling.

„Dit jaar hebben wij voor onze gasten een zeer bijzonder forum gecreëerd, dat uitnodigt tot dialoog en onze partners aanmoedigt om de beursonderwerpen interactief te beleven en de vele nieuwe digitale services uit te proberen“, meldt Arndt Papenfuss, directeur Marketing bij KALDEWEI, enthousiast.

1. Digitale pionier
Optimale ondersteuning van de marktpartners - dat is het credo van de digitale services van KALDEWEI. Thuis op de bank, op het kantoor van de vormgever of op de bouwplaats: KALDEWEI maakt het werk van al zijn partners eenvoudiger en biedt consequent praktische ondersteuning. Op de ISH kunnen bezoekers zich laten overtuigen door het rijke aanbod op het gebied van inspiratie, vormgeving, calculatie, levering en montage. Op digitale lessenaars en smartphones kunnen de services worden getest. Een „digital twin“ verbindt het echte product met een adembenemende meerdimensionale visualisatie van de specifieke productvoordelen.

2. Duurzame badkameroplossingen en samenwerking met het WWF
In het tweede themagedeelte laat KALDEWEI zien welke betekenis duurzaamheid en milieubescherming in de onderneming hebben en hoe de badkameroplossingen van KALDEWEI uit geëmailleerd staal een bijdrage leveren aan milieuvriendelijk en klimaatneutraal bouwen. De samenwerking met het WWF staat centraal in een high-end-3D-visualisatie waarmee KALDEWEI zijn gasten via virtual reality een duik laat nemen in de unieke onderwaterwereld van de oceanen en concrete informatie geeft over het samenwerkingsproject.

3. Nieuwe doucheoplossingen
Het derde gedeelte valt op door nieuwe, innovatieve badkameroplossingen uit superieur geëmailleerd KALDEWEI staal. Centraal staan de nieuwe kleuren, oppervlakken, designstrips en afmetingen van het geëmailleerde douchevlak Nexsys, dat nu verkrijgbaar is in circa 5.000 combinaties voor het ontwerpen van de moderne doucheplaats. Bovendien presenteert KALDEWEI op de ISH zijn innovatieve leiderschap op het gebied van gelijkvloerse douches door een groter maataanbod, ultravlakke afvoergarnituren en overtuigende oplossingen voor de eenvoudige montage. Er kan nu uit meer dan 100.000 mogelijkheden worden gekozen bij het ontwerpen van de badkamer met een geëmailleerd KALDEWEI-douchevlak.

4. Internationale samenwerking
Als gewaardeerd partner voor projectontwikkeling biedt KALDEWEI met zijn portfolio uit geëmailleerde douches, wastafels en ligbaden maatwerk badkameroplossingen aan die aansluiten op land- en doelgroepspecifieke vereisten. In het vierde themagedeelte onderstreept KALDEWEI aan de hand van geselecteerde best-practice-voorbeelden en referenties de gecombineerde expertise in de internationale projectontwikkeling. Actuele voorbeelden, zoals het Cayono „drop-in-ligbad“ en de douche Cayonoplan in de landspecifieke inbouwmaat „inch“ voor de Noord-Amerikaanse markt, laten zien hoe bijzonder flexibel KALDEWEI inspringt op de behoeften en vereisten van de internationale markten.

5. Superieur geëmailleerd KALDEWEI staal
Vastpakken, uitproberen, testen – ISH-bezoekers hebben hiervoor de mogelijkheid in het vijfde gedeelte van de KALDEWEI-beursstand, de „material experience“. Bezoekers mogen de bijzondere eigenschappen en voordelen van superieur geëmailleerd staal zelf ontdekken en testen. Want de tijdloos mooie douchevlakken, wastafels en ligbaden van KALDEWEI creëren een zeer bijzondere waardevastheid - en daarmee het goede gevoel dat de klant voor de komende tientallen jaren de juiste beslissing heeft genomen voor zijn of haar badkamer.

6. Behoeften en wensen van de partners staan centraal
De totale aanwezigheid van KALDEWEI op de ISH weerspiegelt niet alleen onze kerncompetentie om met individuele en maatwerkoplossingen uit superieur geëmailleerd staal badkamerinrichting op het hoogste niveau mogelijk te maken“, aldus Arndt Papenfuß, directeur Marketing bij KALDEWEI. „De constructie en ontwerpelementen van het nieuwe beursconcept visualiseren ook toonaangevende thema's van onze onderneming en de branche in zijn geheel en zetten onze klanten en partners van over de hele wereld met hun behoeften en wensen actief in het middelpunt.“

Bron: Franz KALDEWEI GmbH & Co. KG. Bewijsexemplaren worden op prijs gesteld.

Tekst
docx  |  1 MB
Alle afbeeldingen
zip  |  18 MB
DIN A4
1 MB

De nieuwe beursstand van KALDEWEI maakt nog meer indruk door de dynamische vormgeving die doet denken aan de golvende architectuur van de Hamburger Elbphilharmonie. Het concept dompelt de bezoekers onder in vijf verschillende themawerelden. Deze themawerelden komen samen in het centrum van de beursstand, het KALDEWEI Forum en monden uit in een multisensorische digitale beleveniswereld.

Source: KALDEWEI/SCHMIDHUBER  |  1_1_KALDEWEI_ISH_Stand.jpg

DIN A4
5 MB

Op de ISH kunnen bezoekers zich laten overtuigen door het rijke digitale aanbod van KALDEWEI op het gebied van voor inspiratie, vormgeving, calculatie, levering en montage. Een „digital twin“ geëmailleerde douchevlak Nexsys verbindt het product met een adembenemende visualisatie van de productvoordelen.

Source: KALDEWEI/SCHMIDHUBER  |  1_2_KALDEWEI_Digital_Pioneer.jpg

DIN A4
3 MB

In het tweede themagedeelte laat KALDEWEI zien welke betekenis duurzaamheid en milieubescherming in de onderneming hebben en hoe de badkameroplossingen van KALDEWEI uit geëmailleerd staal een bijdrage leveren aan milieuvriendelijk en klimaatneutraal bouwen. Afgebeelde producten: KALDEWEI badkuip Meisterstück Incava, douchevlak Conoflat, opzetwastafel Silenio.

Source: © KALDEWEI  |  1_3_KALDEWEI_Sustainability.jpg

DIN A4
3 MB

Het derde gedeelte valt op door nieuwe, innovatieve badkameroplossingen uit superieur geëmailleerd KALDEWEI staal. Centraal staan de nieuwe kleuren, oppervlakken, designstrips en afmetingen van het geëmailleerde douchevlak Nexsys, waarmee nu circa 5.000 aantrekkelijke mogelijkheden voor voor het ontwerpen van de moderne badkamer worden aangeboden. Afgebeelde producten: KALDEWEI wastafelschaal Miena, douchevlak Nexsys met designstrip in glanzend goud.

Source: © KALDEWEI  |  1_4_KALDEWEI_New_Bathroom_Solutions.jpg

DIN A4
1 MB

In het vierde themagedeelte onderstreept KALDEWEI aan de hand van geselecteerde best-practice-voorbeelden en referenties de gecombineerde expertise in de internationale projectontwikkeling. Actuele voorbeelden, zoals het Cayono „drop-in-ligbad“ in de landspecifieke inbouwmaat „5 feet“ in de maateenheid inch voor de Noord-Amerikaanse markt, laten zien hoe bijzonder flexibel KALDEWEI inspringt op de behoeften en vereisten van de internationale markten. Afgebeelde producten: KALDEWEI Cayono „drop-in-ligbad“, onderbouwwastafel Puro.

Source: © KALDEWEI  |  1_5_KALDEWEI_International_Partnerships.jpg

DIN A4
5 MB

De tijdloos mooie douchevlakken, wastafels en ligbaden van KALDEWEI creëren een zeer bijzondere waardevastheid - en daarmee het goede gevoel dat de klant voor de komende tientallen jaren de juiste beslissing heeft genomen voor zijn of haar badkamer. In het vijfde gedeelte van de KALDEWEI-beursstand, de „material experience“ kunnen de ISH-bezoekers zich laten overtuigen door de bijzondere eigenschappen en voordelen van superieur geëmailleerd staal. Afgebeelde producten: KALDEWEI douchevlak Cayonoplan, wandwastafel Puro, badkuip Cayono Duo.

Source: © KALDEWEI  |  1_6_KALDEWEI_Steel_Enamel.jpg