KALDEWEI Ming: traditioneel en modern

KALDEWEI, Ahlen, december 2020 – De premiumbadkamerfabrikant KALDEWEI breidt zijn portfolio opnieuw uit met een luxueuze product-highlight. Het Aziatisch geïnspireerde design van de Ming is uniek in zijn segment. Het silhouet is gebaseerd op traditie en moderniteit. De geometrie van de delicate wastafelschaal creëert zo een elegante, sculpturale vorm voor een zeer bijzonder interieurdesign. Ze overtuigt bovendien met individueel comfort dankzij de diepe waskom en een duurzaam hygiënisch oppervlak uit glas.

Ming combineert uniek design met duurzaamheid
Een bijzondere design-highlight van de Ming is de elegante vormtaal. Convex golvende lijnen creëren een zinnelijk silhouet terwijl de neutrale kleuren wit en zwart zich bescheiden opstellen waardoor tal van mogelijkheden voor individueel vormgegeven wasplaatsen ontstaan.

De Ming bestaat zoals alle producten van KALDEWEI uit de hoogwaardige grondstof geëmailleerd staal. Dit valt niet alleen op door een vlekkeloos geglazuurd oppervlak, maar het is bovendien zeer duurzaam en uiterst hygiënisch. Geëmailleerd staal is 100 procent recycleerbaar en behoort tot de duurzaamste materialen voor de moderne badkamerinrichting. Bovendien is de wastafelschaal eenvoudig te onderhouden en zeer goed bestand tegen invloeden van buitenaf. Niet voor niets geeft KALDEWEI een 30-jarige productgarantie op zijn assortiment uit geëmailleerd staal. De Ming is vanaf nu verkrijgbaar in vier oppervlakken: lavazwart mat, zwart, glanzend, alpinewit en alpinewit mat.

Muzikant en fotograaf Bryan Adams brengt Ming met een sterke boodschap voor het voetlicht
De legendarische muzikant en uitmuntende fotograaf Bryan Adams heeft de nieuwe wastafelschaal Ming op artistieke wijze gepresenteerd onder het motto „compromisloos verbindend“. Hiermee wil hij een signaal afgeven voor verbondenheid en hygiënebewustzijn in controversiële tijden. Met veel liefde voor detail biedt hij een intieme blik op het samenzijn: door eenvoudige hygiënemaatregelenreiken we elkaar de hand – onze familie, onze vrienden en partners. Een boodschap die even actueel als tijdloos is en zo perfect wordt uitgedragen via het klassieke design van de Ming.

docx  |  1 MB

De nieuwe wastafelschaal Ming overtuigt door een vlekkeloos geglazuurd oppervlak. Het silhouet is gebaseerd op traditie en moderniteit.

1_KALDEWEI_MING_Washbasin_Bowl.jpg

2_KALDEWEI_MING_Washbasin_Bowl.jpg

De legendarische muzikant en uitmuntende fotograaf Bryan Adams heeft de wastafelschaal Ming, hier in alpinewit, artistiek gepresenteerd onder het motto „compromisloos verbindend“.

Source: © Bryan Adams  |  3_KALDEWEI_MING_Washbasin_Bowl.jpg

De legendarische muzikant en uitmuntende fotograaf Bryan Adams heeft de wastafelschaal Ming, hier in zwart glanzend, artistiek gepresenteerd onder het motto „compromisloos verbindend“.

Source: @ Bryan Adams  |  3.1_KALDEWEI_MING_Washbasin_Bowl.jpg