+++    15 - 21 April 2024    +++    KALDEWEI „Bath[o]philia“ at Fuorisalone    +++    Milan, Via Durini 24, Casa Flash Art    +++

(NL)
Detail
KALDEWEI breidt internationale projectontwikkeling uit

KALDEWEI, Ahlen, maart 2019. - Wereldwijd wordt de badkamer steeds belangrijker. Een uitdaging hierbij wordt gevormd door de grote verscheidenheid in culturen en vereisten. Als gewaardeerd partner voor projectontwikkeling biedt KALDEWEI met zijn portfolio uit geëmailleerde douches, wastafels en ligbaden maatwerk badkameroplossingen aan die aansluiten op land- en doelgroepspecifieke vereisten. Op de ISH-beurs in Frankfurt toont de premiumbadkamerfabrikant zijn partners aan de hand van geselecteerde best-practice-voorbeelden en referenties de gecombineerde expertise in de internationale projectontwikkeling.

In 100 jaar heeft KALDEWEI zich ontwikkeld tot één van de wereldwijd leidende fabrikanten van badkameroplossingen uit superieur geëmailleerd KALDEWEI staal. De hoge kwaliteitseisen die de onderneming stelt aan al zijn producten worden internationaal zeer gewaardeerd. Luxehotels zoals het „Gran Hotel Manzana Kempinski La Habana“ op Cuba of het „The Capitol Kempinski Hotel Singapore“, maar ook moderne woonhuizen zoals de „V Tower“ in Praag kiezen bij het ontwerpen van de badkamers voor de Iconic Bathroom Solutions en de wereldwijde expertise van KALDEWEI: “Wij bieden complete systeemoplossingen aan die voor onze partners de allerhoogste en voor alles duurzame waarde creëren,” aldus Robert Martinez, Chief Sales Officer bij KALDEWEI. Hij vervolgt: „Daarnaast weten wij dankzij onze vele modellen en individuele badkameroplossingen zeer goed aan te sluiten op de specifieke eisen van de markt.“

Individuele oplossingen voor de internationale markt
De jarenlange ervaring van de premiumbadkamerfabrikant is voor internationale klanten een groot voordeel: KALDEWEI ontwikkelt al decennialang landspecifieke oplossingen die op deze markt zijn afgestemd. Voorbeelden zijn de Puro Set Wide met groot aflegvlak langs de badrand voor Groot-Brittannië of compacte badkameroplossingen en speciale afvoersystemen voor China. Op de ISH presenteert KALDEWEI een nieuwe ontwikkeling voor de VS, aangezien de onderneming de komende jaren met name op deze markt verder wil groeien. Met het Cayono „drop-in-ligbad“ en de douche Cayonoplan is een internationaal geliefde modelfamilie aangepast aan de wensen en eisen van de Amerikaanse markt. De douche en het ligbad worden in de aldaar gebruikelijke inbouwmaat „5 feet“ in inches aangeboden. Een driezijdige tegelrand rondom („tile flange“) en een volledige antislip-emaillering voldoen aan de speciale Amerikaanse vereisten.

Momenteel is KALDEWEI wereldwijd aanwezig in meer dan 80 landen, met onder andere 12 eigen vestigingen in China, Engeland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Polen Rusland, Zwitserland, Spanje, Zuidoost-Azië, Tsjechië en de VS. Roberto Martinez: „KALDEWEI heeft al vroeg het strategische belang van internationalisering erkend. Wij bevinden ons in een zeer goede positie om ook in de toekomst te kunnen voldoen aan de eisen van de mondiale markt.“

Bron: Franz KALDEWEI GmbH & Co. KG. Bewijsexemplaren worden op prijs gesteld.

Tekst
docx  |  1 MB
Alle afbeeldingen
zip  |  16 MB
< DIN A4
1 MB

De gasten van „The Capitol Kempinski Hotel Singapore“ kunnen in hun badkamer genieten van superieure materialen, hoogwaardig design en een summum aan comfort: het Meisterstück Centro Duo Oval uit superieur geëmailleerd KALDEWEI staal zorgt voor een badkamerervaring van sublieme klasse.

Source: ©The Capitol Kempinski Hotel Singapore  |  7_1_KALDEWEI_Worldwide_Partner.jpg

< DIN A4
4 MB

In de penthouses van de buitengewone V Tower in Praag sluit het ligbad Meisterstück Duo Oval perfect aan op het luxueuze interieur.

Source: © PSJ Invest company  |  7_2_KALDEWEI_Worldwide_Partner.jpg

1 MB

Op de ISH presenteert KALDEWEI een nieuwe ontwikkeling voor de VS, aangezien de onderneming de komende jaren met name op deze markt verder wil groeien. Met het Cayono „drop-in-ligbad“ en de douche Cayonoplan is een internationaal geliefde modelfamilie aangepast aan de wensen en eisen van de Amerikaanse markt. Afgebeeld product: KALDEWEI Cayono „drop-in-ligbad“.

Source: © KALDEWEI  |  7_3_KALDEWEI_Worldwide_Partner.jpg

2 MB

De douche en het „drop-in-ligbad“ Cayono worden aangeboden in de aldaar gebruikelijke inbouwmaat „5 feet“ in inches. Een driezijdige tegelrand rondom („tile flange“) en een volledige antislip-emaillering voldoen aan de speciale Amerikaanse vereisten. Afgebeelde producten: KALDEWEI douchevlak Cayonoplan in "5 feet" inbouwmaat en Puro onderbouwwastafel.

Source: © KALDEWEI  |  7_4_KALDEWEI_Worldwide_Partner.jpg

4 MB

KALDEWEI ontwikkelt al decennialang landspecifieke oplossingen die op deze markt zijn afgestemd. Voorbeelden zijn de Puro Set Wide met groot aflegvlak langs de badrand voor Groot-Brittannië.

Source: © KALDEWEI  |  7_5_KALDEWEI_Worldwide_Partner.jpg

> DIN A4
5 MB

Momenteel is KALDEWEI wereldwijd aanwezig in meer dan 80 landen, met onder andere 12 eigen vestigingen in China, Engeland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Polen Rusland, Zwitserland, Spanje, Zuidoost-Azië, Tsjechië en de VS. Roberto Martinez, Chief Sales Officer bij KALDEWEI: „KALDEWEI heeft al vroeg het strategische belang van internationalisering erkend. Wij bevinden ons in een zeer goede positie om ook in de toekomst te kunnen voldoen aan de eisen van de mondiale markt.“

Source: © KALDEWEI/Evelyn Dragan  |  7_6_KALDEWEI_Worldwide_Partner.jpg