(NL)
Pers
Actueel
Detail
‚Hotel am Meer’ biedt gasten unieke wellness ervaringen

‚Hotel am Meer’ biedt gasten unieke wellness ervaringen

Ahlen, januari 2017. – Innovatieve productoplossingen en hoogwaardige materialen enerzijds, duurzaam gebruik van financiële hulpbronnen anderzijds - aan deze voorwaarden moest de modernisering van de spa-zone in het ‚Hotel am Meer’ op Rügen voldoen. Wolfgang Schewe, eigenaar van het 4-sterren superior hotel, kent exact de wensen van zijn gasten en weet dat vandaag de dag de kwaliteit van het wellness-aanbod een beslissende rol speelt bij de keuze van het hotel. Des te meer reden om zijn gasten met innovatieve techniek en unieke spa-behandelingen unieke ontspanningservaring te bieden. Schewe vertrouwt hiervoor onder andere ook op de innovaties en de competentie van de premiumfabrikant KALDEWEI. Zo kunnen de bezoekers genieten van een cosmetisch bad met verjongend effect, spreekwoordelijk onderduiken in hun lievelingsmuziek of zich gewoon laten masseren in het whirlbad.

De persoonlijke gesprekken die Wolfgang Schewe hield met het personeel en met zijn gasten lieten hem inzien dat zij tegenwoordig een bijzondere spabeleving wensen en dat een klassiek badgebruik steeds minder in trek is. Hij besloot tot een zorgvuldige investering in moderne en innovatieve techniek voor zijn wellness-ruimte. De bezoekers profiteren hiervan en de meerkosten worden door het aanbod van individuele verwenpakketten grotendeels bekostigd. Na een modernisering van bijna drie maanden overtuigt de ‚zeespa’ met sauna, sanarium, stoombad en infraroodcabine in het premiumsegment en met interessante features. En zoals de nieuwe branding al laat zien heeft de hotelhouder zich laten inspireren door de natuur van zijn Rügense thuisland: grote, zandkleurige tegels, groene stoffen en verdere natuurlijk aandoende materialen, kleuren en designelementen halen het strand binnen in de nieuwe ‚zeespa’ en zorgen voor een unieke, natuurlijke en kalmerende sfeer.

Unieke spa-ruimte zorgt voor enthousiasme bij gasten

De gasten van het 4-sterren superior etablissement kunnen nu ook van de echte beauty-sensatie van KALDEWEI genieten. Wereldwijd voor de eerste keer kan de cosmetische toepassing van KALDEWEI Skin Touch in een hotel worden geboekt. Skin Touch maakt een betoverende cosmetische badbeleving met verjongingseffect mogelijk waarbij het badwater wordt verrijkt met miljoenen microfijne luchtbelletjes. Door de natuurlijke kracht van de zuurstof heeft KALDEWEI Skin Touch het effect van een bron van de jeugd, want de huid voelt na het baden zacht en elastisch aan.

Een bijzondere sound ervaring biedt het bad-audio-systeem KALDEWEI Sound Wave, waarbij de vakantiegangers in de waarste zin van het woord kunnen onderduiken in hun lievelingsmuziek. Wie dat wenst, kan zich daarnaast ook nog laten verwennen in een KALDEWEI whirlbad door de weldadige massagestralen van het Vivo Turbo Plus-systeem. Alle KALDEWEI-baden worden comfortabel bediend met behulp van het digitale bedieningspaneel Comfort Select.

Gunstig voor de gasten en de hotelhouder

De badkameroplossingen van KALDEWEI zijn dankzij hun innovatieve technische details uitermate geschikt voor de hoge eisen van exclusieve spa-ruimten in het premium-hotelwezen. Bovendien overtuigen de productoplossingen van KALDEWEI uit kostbaar geëmailleerd staal met hun kwaliteit, lange leven en onderhoudsgemak van het materiaal. Hotelhouders wereldwijd vertrouwen op de kwaliteitsbelofte van KALDEWEI die de fabrikant onderstreept met een 30-jarige garantie. En door het op de markt brengen van unieke toepassingen renderen ook hogere investeringen in een moderne spa-ruimte. „Onze gasten maken graag gebruik van deze nieuwe beauty-behandeling en weten met name het effect van KALDEWEI Skin Touch te waarderen“, aldus een verheugde Wolfgang Schewe. „Ook voor ons is deze investering nuttig, want wij kunnen onze gasten volledig nieuwe, aantrekkelijke behandelingen aanbieden en hierdoor een deel van de meerkosten bekostigen.“ Niet in de laatste plaats is een premium-installatie in de wellness-ruimte van het hotel zelf ook een overtuigend argument voor veeleisende vakantiegasten.

 

Bron: Franz KALDEWEI GmbH & Co. KG. Bewijsexemplaren worden op prijs gesteld.

 

 

All Images
zip  |  31 MB
Text
doc  |  559 KB
< DIN A4
5 MB

Sinds voorjaar dit jaar is het familiebedrijf Hotel am Meer op het Oostzee-eiland Rügen een attractie rijker: onder eindverantwoording van de hotelhouder Wolfgang Schewe is na een volledige modernisering van drie maanden de ontspanningsoase ‚zeespa | wellness & beauty’ geopend.

Source: Hotel am Meer & Spa  |  1_KALDEWEI_Hotel_am_Meer.jpg

< DIN A4
1 MB

Na een modernisering van bijna drie maanden overtuigt de ‚zeespa’ met sauna, sanarium, stoombad en infraroodcabine in het premiumsegment en met interessante features.

Source: Hotel am Meer & Spa  |  2_KALDEWEI_Hotel_am_Meer_meerspa.jpg

< DIN A4
2 MB

Eerste hotel wereldwijd met KALDEWEI Skin Touch: de gasten van het 4-sterren superior „Hotel am Meer“ kunnen in de volledig gerenoveerde spa van het hotel de beauty-sensatie van KALDEWEI als cosmetische behandeling boeken. Bijzonder: Skin Touch maakt gebruik van de natuurlijke kracht van zuurstof en maakt zo een onvergelijkelijke wellness-beleving mogelijk met een verjongend effect.

Source: Hotel am Meer & Spa  |  3_KALDEWEI_Skin_Touch_Hotel_am_Meer_meerspa.jpg