In 2018 kijkt Franz KALDEWEI GmbH & Co. KG terug op 100 jaar succesvolle geschiedenis van het bedrijf. Gedurfde beslissingen, de blik altijd naar voren gericht en de kunst om zich steeds weer opnieuw uit te vinden; zo is een kleine plaatwerkfabriek uitgegroeid tot een wereldleidende fabrikant van geëmailleerde badkameroplossingen. Hierbij is KALDEWEI altijd zijn eigen weg gegaan, heeft het vertrouwd op zijn sterke kanten en zo de branche belangrijke impulsen gegeven met nieuwe ideeën. Vandaag de dag is KALDEWEI met zijn trio van douchevlak, wastafel en ligbad in miljoenen badkamers over de hele wereld te vinden en het bedrijf blijft groeien. In nu al de vierde generatie schrijft Franz KALDEWEI verder aan het succesverhaal van het familiebedrijf.
De complete persmap is hier als download voor u beschikbaar.
1. – 100 jaar KALDEWEI
„Leren van het verleden om de toekomst te hervormen“
2. – Toekomst heeft herkomst nodig: vier generaties KALDEWEI
Van plaatwerkfabriek naar wereldwijd partner voor hoogwaardige badkamer oplossignen uit superieur geëmailleerd KALDEWEI staal
3. – Met competentie en passie tot een merk van internationale faam
De naam KALDEWEI staat wereldwijd voor hoogwaardige badkamer oplossingen van uniek, superieur geëmailleerd KALDEWEI staal
4. – Superieur geëmailleerd KALDEWEI staal: het materiaal voor de eeuwigheid
De unieke symbiose uit glas en staal fascineert vandaag de dag nog meer dan ooit tevoren
5. – De geboorte van een ligbad
Van de emailleproductie tot de staalvervorming tot de afwerking: zo ontstaan bij KALDEWEI objecten van de moderne badkamercultuur
6. – Meer dan 60 jaar deskundigheid op douchegebied
Door pioniersgeest en expertise in systemen tot leidende innovator - en tot meer dan 50.000 mogelijkheden voor de vormgeving van moderne doucheruimtes
7. – KALDEWEI Iconic Bathroom Solutions
Toekomstgericht en flexibel: al 100 jaar geeft KALDEWEI met zijn badkamer oplossingen uit geëmailleerd staal vorm aan de stijl van moderne badkamers
8. – KALDEWEI: consequent merkleiderschap
Reductie, opwaardering, emotionalisering - bij de merkidentiteit werkt fabrikant KALDEWEI met de merkcodes van premiummerken
9. – Gegevens & Feiten